ZADANIA DLA UCZNIÓW
na czas zawieszenia zajęć
Do 25 marca. Od 26 marca zdalne nauczanie za pomocą Librusa.
Przejdź do zadań dla klasy: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Klasa 1
klasa 1a | klasa 1b | klasa 1c |
Edukacja wczesnoszkolna:
2020-03-14 / K. Kubica Edukacja polonistyczna: Edukacja matematyczna: Polecane strony internetowe: |
Edukacja wczesnoszkolna:
2020-03-14 / M. Szulik Edukacja polonistyczna: Edukacja matematyczna: Polecane strony internetowe: WF: 2020-03-19 / K. Szostak Zachęcam do nauki skakania na skakance. Ćwicz codziennie po kilka minut. Zobacz filmik i staraj się do niego stosować. |
Edukacja wczesnoszkolna:
2020-03-14 / A. Burda Edukacja polonistyczna: Edukacja matematyczna: Polecane strony internetowe: |
Język angielski:
2020-03-16 / P. Karpińska Utrwalenie słownictwa związanego z częściami ciała, Ćwiczenia str. 31 zad. 2, str. 66 zad. 1, str. 67 zad. 2 |
Język angielski:
2020-03-16 / P. Karpińska Utrwalenie słownictwa związanego z częściami ciała, Ćwiczenia str. 31 zad. 2, str. 66 zad. 1, str. 67 zad. 1, 2 |
Język angielski:
2020-03-16 / P. Karpińska Utrwalenie słownictwa związanego z częściami ciała, Ćwiczenia str. 31 zad. 2, str. 66 zad. 1, str. 67 zad. 1, 2 |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do skorzystania z propozycji jezuickiej TV Live „Mocni w Duchu”. Codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 11.00 – 12.30 będzie emitowany program dla dzieci, zawierający treści biblijne i ewangelizacyjne, przekazywane za pomocą metod aktywizujących oraz interakcyjnych, np. śpiewy, nauka kroków do piosenek, rysowanie, itp. Zachęcam do modlitwy wszystkich uczniów wraz z rodzinami. |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do skorzystania z propozycji jezuickiej TV Live „Mocni w Duchu”. Codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 11.00 – 12.30 będzie emitowany program dla dzieci, zawierający treści biblijne i ewangelizacyjne, przekazywane za pomocą metod aktywizujących oraz interakcyjnych, np. śpiewy, nauka kroków do piosenek, rysowanie, itp. Zachęcam do modlitwy wszystkich uczniów wraz z rodzinami. |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do skorzystania z propozycji jezuickiej TV Live „Mocni w Duchu”. Codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 11.00 – 12.30 będzie emitowany program dla dzieci, zawierający treści biblijne i ewangelizacyjne, przekazywane za pomocą metod aktywizujących oraz interakcyjnych, np. śpiewy, nauka kroków do piosenek, rysowanie, itp. Zachęcam do modlitwy wszystkich uczniów wraz z rodzinami. |
klasa 2a | klasa 2b | klasa 2c |
Edukacja wczesnoszkolna:
2020-03-15 / D. Ignasiak Edukacja matematyczna: Edukacja polonistyczna: Nauczyć się na pamięć tekstu piosenki: „Pisanki, kraszanki” K.P s. 109. Polecane strony internetowe: |
Edukacja wczesnoszkolna:
2020-03-16 / B. Zahorska pdf Załączniki: |
Edukacja wczesnoszkolna:
2020-03-15 / E. Naparstek Edukacja matematyczna: Edukacja polonistyczna: Nauczyć się na pamięć tekstu piosenki: „Pisanki, kraszanki” K.P s. 109. Polecane strony internetowe: |
Język angielski:
2020-03-14 / B. Nogły |
Język angielski:
2020-03-16 / P. Karpińska Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem, na pamięć wierszyk str. 38 (dla tych, którzy jeszcze nie zaliczyli) Ćwiczenia str. 34 zad. 1, 2 (pomocny może być podręcznik str. 41), str. 68 zad. 1 |
Język angielski:
2020-03-14 / M. Augustowska 1. Powtarzać poznane dotychczas słownictwo. |
klasa 3a | klasa 3b | |
Edukacja wczesnoszkolna:
2020-03-14 / B. Urbanek Proszę, aby dzieci w miarę możliwości ćwiczyły: W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny. |
Edukacja wczesnoszkolna:
2020-03-14 / J. Krawczyk-Niewęgłowska Edukacja polonistyczna: Edukacja matematyczna: Edukacja muzyczna: |
|
Język angielski:
2020-03-14 / M. Augustowska 1. Powtarzać słownictwo ze str. 50 z podręcznika, przeczytać historyjkę na str. 59. |
Język angielski:
2020-03-14 / B. Nogły pdf zadania do wykonania |
Język angielski:
|
klasa 4a | ||
Język polski: | 2020-03-15 / J. Bajek
pdf Tematy |
|
Język angielski: | 2020-03-14 / I. Drąszczyk (gr) – platforma MyEnglishLab – kserówki, które dzieci dostały (oprócz 2 nieobecnych więc w załączeniu zdjęcia photo, photo2, photo3, photo4) – podręcznik str.70 lekcja 5.3 – ćwiczenia str 43-44, 92 – pdf klasa 4 – słówka 5.1 5.2 5.3 |
|
Język niemiecki: | 2020-03-15 / K. Szaboń
– Nauczyć się słówek z quizlet.com „Punkt 4 Das mag ich” – Wykonać ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń ze strony 14-17. Powodzenia |
Mniejszość:
2020-03-15 / K. Szaboń – Nauczyć się słówek z quizlet.com „Punkt 4 Mathe, Deutsch und Sport” – Wykonać ćwiczenia: Powodzenia |
Matematyka: | 2020-03-14 / G. Toman Ćwiczyć na stronie MATZOO Działania na liczbach Działania sposobem pisemnym Ułamki zwykłe |
|
Przyroda: | 2020-03-16 / D. Zoń Zadania dla wszystkich uczniów: Proszę o uzupełnienie ćwiczeń przedmiotowych w zakresie pierwszej pomocy: zad.1,2,3 (str.64-65), w razie trudności skorzystaj z podręcznika str.107-109. Zachęcam do skorzystania z platformy internetowj epodreczniki.pl w celu pogłębienia i sprawdzenia wiedzy z pierwszej pomocy, znajdziesz tam filmiki i inne cenne materiały ćwiczeniowe. |
Zadanie dla chętnych na „6-stkę” Zaaranżuj sytuację, w której udzielasz pierwszej pomocy osobie ze złamaną kończyną górną, lub z krwotokiem z nosa, omdleniem, oparzeniem. Nagraj 1-3 minutowy filmik, który pokażesz nauczycielowi w klasie lub prześlij elektronicznie. Możesz wykorzystać apteczkę samochodową, poprosić o udział w aranżacji i nagraniu i domowników. |
Historia: | 2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka
Temat: Jan Zamoyski – druga osoba po królu. Przeczytaj temat, a następnie odpowiedz pisemnie na pytania z podręcznika (str.71, ćw. 1,2,3) |
|
Informatyka: | 2020-03-16 / D. Reder Podręcznik, strona 98-99, lekcja 5.1 Przeczytać i zapoznać się z treścią lekcji. Nauczyć się skrótów klawiszowych wyszczególnionych w ramkach na stronie 98. |
|
Technika:
|
2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka
Wykonaj wielkanocną ozdobę według instrukcji |
|
Muzyka: | 2020-03-14 / K. Szymik Melodie do grania na flecie prostym wraz z filmikiem instruktażowym: “Sto lat” |
|
Plastyka: | 2020-03-16 / M. Lampert
Techniki malarskie. Technika akwarelowa. Pomyśl o łące pełnej kwiatów, zachmurzonym niebie lub deszczowym pejzażu. Namaluj pracę pełną przypadkowych śladów, podobną do widoków z Twojej wyobraźni. Aby stworzyć rozmyte plamy, zmocz kartkę przed malowaniem. W tym celu wykonaj kilka pociągnięć szerokim pędzlem z rozwodnioną akwarelą lub samą wodą. Kolejne warstwy akwareli możesz nakładać mniejszymi pędzlami na mokre podłoże. Używaj farby z mniejszą lub większą ilością wody – w ten sposób osiągniesz różne natężenie barwy i odmienne kształty plam, które będą się szybciej lub wolniej rozpływały. Możesz też obracać kartką, aby wpływać na sposób rozlewania się plam. |
|
WF: | 2020-03-16 / D. Szymura
Mimo tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, zachęcam do podejmowania aktywności fizycznej w domu. Ruch to zdrowie, które jest na wagę złota. Przesyłam linki do SPORTOWEGO KOŁA FORTUNY. Zachęć swoich rodziców, rodzeństwo do wspólnej zabawy. Powodzenia! 1) KOŁO FORTUNY |
|
Religia: | 2020-03-18 / A. Grzenik
Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach). |
klasa 5a | klasa 5b | klasa 5c |
Język polski:
2020-03-15 / J. Bajek |
Język polski:
2020-03-17 / A. Niewelt
|
Język polski:
2020-03-14 / M. Szulik Każdy uczeń będzie pracować nad lapbookiem, który przygotuje na podstawie tekstów zamieszczonych w podręczniku. Co musi się w nim znaleźć?: Jak się do tego zabrać? Temat: Mitologiczny lapbook Teksty, które należy opracować, znajdują się w waszym podręczniku: Jeżeli przeczytałeś/aś tekst i nic z tego nie rozumiesz, możesz zobaczyć te filmiki (z polskimi napisami): Czytamy wszystkie teksty i opracowujemy je w formie lapbooka. Tematy te są również opracowane na stronach: strona1, strona2, strona3, strona4 Jeżeli będziecie mieć problemy z wykonaniem zadania lub dodatkowe pytania, piszcie do mnie na Librusie. |
Język angielski:
2020-03-14 / M. Augustowska (gr) 1. Revision unit 5. W podręczniku zrobić zadania 4, 5, 8 str. 76 oraz zadania 9, 10 str. 77. 2020-03-16 / P. Karpińska (gr) Książka str. 74, 75, 76 (wszystkie zadania). Odpowiedzi do zadań piszemy w zeszycie, z wyjątkiem zadania 11 str. 77, które proszę wysłać na maila p.karpinska@outlook.com Ćwiczenia: str. 45, 46, 47 (bez zadania 6), 48 |
Język angielski:
2020-03-14 / B. Nogły Zestaw 1 1) podręcznik str. 77 zad. 9 – przeczytaj tekst i odpowiedz w zeszycie na pytania z zad. 10 (prawda/fałsz) |
Język angielski:
2020-03-14 / I. Drąszczyk (gr) 2020-03-14 / B. Nogły (gr) 1) Wejdź na MyEnglishLab, zakładka Video Resources – unit 6 i obejrzyj film „6.2. Grammar- „She asked me to babysit” (part1), a następnie zrób zad.1 i 2 str.82 (podręcznik), odpowiedzi zapisz w zeszycie. Zobacz „6.2. Grammar- „She asked me to babysit” (part2) |
Język niemiecki:
2020-03-15 / K. Szaboń – Nauczyć się słówek z quizlet.com „Punkt 4 Montag, Dienstag, Mittwoch” – Wykonać ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń ze strony 39-40. Powodzenia |
Język niemiecki:
2020-03-15 / K. Szaboń – Nauczyć się słówek z quizlet.com „Punkt 4 Montag, Dienstag, Mittwoch” – Wykonać ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń ze strony 39-40. Powodzenia |
Język niemiecki:
2020-03-15 / K. Szaboń – Nauczyć się słówek z quizlet.com „Punkt 4 Montag, Dienstag, Mittwoch” – Wykonać ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń ze strony 39-40. Powodzenia |
Matematyka: 2020-03-14 / J. Piwkowska Ćwiczyć na stronie MATZOO Ułamki zwykłe. Ułamki dziesiętne. |
Matematyka: 2020-03-14 / J. Piwkowska Ćwiczyć na stronie MATZOO Ułamki zwykłe. Ułamki dziesiętne. 2020-03-19 / A. Gruszczyk Indywidualna ścieżka edukacyjna, ten sam materiał co cała klasa. |
Matematyka: 2020-03-14 / J. Piwkowska Ćwiczyć na stronie MATZOO Ułamki zwykłe. Ułamki dziesiętne. |
Historia: 2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka Temat: Kościół w średniowieczu. Napisz na czym polegała rola duchowieństwa w średniowieczu. Jakie były zajęcia zakonników? Wyjaśnij pojęcia: zakonnik, klasztor, reguła zakonna, asceza, skryptorium. |
Historia: 2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka Temat: Kościół w średniowieczu. Napisz na czym polegała rola duchowieństwa w średniowieczu. Jakie były zajęcia zakonników? Wyjaśnij pojęcia: zakonnik, klasztor, reguła zakonna, asceza, skryptorium. |
Historia: 2020-03-16 / A. Zawiasa Społeczeństwo średniowiecza – przeczytaj w podręczniku “System feudalny”, oraz “Epoka rycerzy”. |
Geografia: 2020-03-16 / D. ZońZadania dla wszystkich uczniów: Uzupełnij ćwiczenia przedmiotowe do tematu: Krajobraz Wyżyny Krakowsko- Częstochowskiej str.43-45, oraz ćwiczenia do tematu: Krajobraz wysokogórski Tatr str. 46-49.Zadanie dla chętnych na „6-stkę” Wykonaj plakat, na którym umieścisz ważne informacje i ciekawostki o Tatrzańskim Parku Narodowym. Możesz go sfotografować i wysłać wiadomością poprzez portal Librus.2020-03-17 Zapoznaj się z materiałem w postaci wirtualnych wycieczek: Kazimierz, Jaskinia Raj, Szlak Orlich Gniazd |
Geografia: 2020-03-16 / D. ZońZadania dla wszystkich uczniów: Uzupełnij ćwiczenia przedmiotowe do tematu: Krajobraz Wyżyny Krakowsko- Częstochowskiej str.43-45, oraz ćwiczenia do tematu: Krajobraz wysokogórski Tatr str. 46-49.Zadanie dla chętnych na „6-stkę” Wykonaj plakat, na którym umieścisz ważne informacje i ciekawostki o Tatrzańskim Parku Narodowym. Możesz go sfotografować i wysłać wiadomością poprzez portal Librus.2020-03-17 Zapoznaj się z materiałem w postaci wirtualnych wycieczek: Kazimierz, Jaskinia Raj, Szlak Orlich Gniazd |
Geografia: 2020-03-16 / D. ZońZadania dla wszystkich uczniów: Uzupełnij ćwiczenia przedmiotowe do tematu: Krajobraz Wyżyny Krakowsko- Częstochowskiej str.43-45, oraz ćwiczenia do tematu: Krajobraz wysokogórski Tatr str. 46-49.Zadanie dla chętnych na „6-stkę” Wykonaj plakat, na którym umieścisz ważne informacje i ciekawostki o Tatrzańskim Parku Narodowym. Możesz go sfotografować i wysłać wiadomością poprzez portal Librus.2020-03-17 Zapoznaj się z materiałem w postaci wirtualnych wycieczek: Kazimierz, Jaskinia Raj, Szlak Orlich Gniazd |
Biologia: 2020-03-16 / D. ZońZadania dla wszystkich uczniów: Uzupełnij ćwiczenia przedmiotowe do tematu: Pęd. Budowa i funkcje łodygi Przekształcenie łodyg. Zajrzyj do EpodrecznikaZapoznaj się treścią podręcznika: Liść- wytwórnia pokarmu str. 106-109 Skorzystaj z eEpodręcznika znajdziesz tam informacje o fotosyntezie. Zrozumienie zjawiska przybliży Ci wprowadzenie do tematu, filmik i ćwiczenia interaktywne.Zadanie dla chętnych na „6-stkę” Wykonaj modele łodyg przekształconych: bulwa, kłącza, czepne, rozłogi np. z plasteliny lub innego materiału, pracę przynieś do szkoły kiedy będzie to możliwe lub sfotografuj i prześlij elektronicznie jako wiadomość w Librusie. |
Biologia: 2020-03-16 / D. ZońZadania dla wszystkich uczniów: Uzupełnij ćwiczenia przedmiotowe do tematu: Pęd. Budowa i funkcje łodygi Przekształcenie łodyg. Zajrzyj do EpodrecznikaZapoznaj się treścią podręcznika: Liść- wytwórnia pokarmu str. 106-109 Skorzystaj z eEpodręcznika znajdziesz tam informacje o fotosyntezie. Zrozumienie zjawiska przybliży Ci wprowadzenie do tematu, filmik i ćwiczenia interaktywne.Zadanie dla chętnych na „6-stkę” Wykonaj modele łodyg przekształconych: bulwa, kłącza, czepne, rozłogi np. z plasteliny lub innego materiału, pracę przynieś do szkoły kiedy będzie to możliwe lub sfotografuj i prześlij elektronicznie jako wiadomość w Librusie. |
Biologia: 2020-03-16 / D. ZońZadania dla wszystkich uczniów: Uzupełnij ćwiczenia przedmiotowe do tematu: Pęd. Budowa i funkcje łodygi Przekształcenie łodyg. Zajrzyj do EpodrecznikaZapoznaj się treścią podręcznika: Liść- wytwórnia pokarmu str. 106-109 Skorzystaj z eEpodręcznika znajdziesz tam informacje o fotosyntezie. Zrozumienie zjawiska przybliży Ci wprowadzenie do tematu, filmik i ćwiczenia interaktywne.Zadanie dla chętnych na „6-stkę” Wykonaj modele łodyg przekształconych: bulwa, kłącza, czepne, rozłogi np. z plasteliny lub innego materiału, pracę przynieś do szkoły kiedy będzie to możliwe lub sfotografuj i prześlij elektronicznie jako wiadomość w Librusie. |
Informatyka: 2020-03-16 / D. Reder Korzystając z konta Google i założonego konta podczas lekcji wejdź na stronę: https://docs.google.com/ i utwórz nowy dokument tekstowy. W dokumencie wypisz podstawowe zasady bezpieczeństwa i profilaktyki związane z zagrożeniem koronawirusem zalecane na https://www.gov.pl/web/koronawirus. Do dokumentu dołącz dowolny obrazem o poruszanej tematyce. Następnie plik udostępnij do wglądu nauczyciela na darek.nauczyciel@gmail.com |
Informatyka: 2020-03-16 / A. Zawiasa Dokończ prezentację multimedialną nt. własnego hobby. |
Informatyka: 2020-03-16 / A. Zawiasa Dokończ prezentację multimedialną nt. własnego hobby. |
Technika: 2020-03-16 / A. Zawiasa “ABC zdrowego życia, Zdrowie na talerzu” – pomóż rodzicowi lub sam przygotuj zdrowy posiłek. Zrób fotografię utrwal swoją pracę. |
Technika: 2020-03-16 / A. Zawiasa “ABC zdrowego życia, Zdrowie na talerzu” – pomóż rodzicowi lub sam przygotuj zdrowy posiłek. Zrób fotografię utrwal swoją pracę. |
Technika: 2020-03-16 / A. Zawiasa “ABC zdrowego życia, Zdrowie na talerzu” – pomóż rodzicowi lub sam przygotuj zdrowy posiłek. Zrób fotografię utrwal swoją pracę. |
Muzyka: 2020-03-14 / K. Szymik Melodie do grania na flecie prostym wraz z filmikiem instruktażowym: “Amazing grace” |
Muzyka: 2020-03-14 / K. Szymik Melodie do grania na flecie prostym wraz z filmikiem instruktażowym: “Amazing grace” |
Muzyka: 2020-03-14 / K. Szymik Melodie do grania na flecie prostym wraz z filmikiem instruktażowym: “Amazing grace” |
Plastyka: 2020-03-16 / M. Lampert Wykonaj pracę plastyczną – podręcznik strona 55, ćwiczenie 5 pdf Karta pracy |
Plastyka: 2020-03-16 / M. Lampert Wykonaj pracę plastyczną – podręcznik strona 55, ćwiczenie 5 pdf Karta pracy |
Plastyka: 2020-03-16 / M. Lampert Wykonaj pracę plastyczną – podręcznik strona 55, ćwiczenie 5 pdf Karta pracy |
WF: 2020-03-16 / D. Szymura Mimo tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, zachęcam do podejmowania aktywności fizycznej w domu. Ruch to zdrowie, które jest na wagę złota. Znajdź chwilę np. podczas przerwy w odrabianiu zadań i wykonaj kilka ćwiczeń. Dzisiaj proponuję formę wirtualną, którą bardzo łatwo można zamienić na ,,papierową”, czyli samodzielnie lub przy pomocy rodzeństwa i rodziców wykonać koło fortuny. Oczywiście nie zapominajcie, w miarę możliwości o spacerach i innych formach ruchu na świeżym powietrzu zachowując bezpieczne zasady wprowadzone podczas zagrożenia epidemiologicznego.Przesyłam linki do SPORTOWEGO KOŁA FORTUNY. Zachęć swoich rodziców, rodzeństwo do wspólnej zabawy. Powodzenia!1) KOŁO FORTUNY 2) FIT RULETKA |
WF:
2020-03-19 / K. Szostak Przedstaw graficznie na kartce z bloku rysunek boiska do siatkówki z wymiarami i ilością grających zawodników. Prace zbiorę i ocenię po powrocie do szkoły. To tylko część zadania następna w przyszłym tygodniu. Zobacz filmik i staraj się do niego stosować. |
WF: 2020-03-16 / D. Szymura Mimo tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, zachęcam do podejmowania aktywności fizycznej w domu. Ruch to zdrowie, które jest na wagę złota. Znajdź chwilę np. podczas przerwy w odrabianiu zadań i wykonaj kilka ćwiczeń. Dzisiaj proponuję formę wirtualną, którą bardzo łatwo można zamienić na ,,papierową”, czyli samodzielnie lub przy pomocy rodzeństwa i rodziców wykonać koło fortuny. Oczywiście nie zapominajcie, w miarę możliwości o spacerach i innych formach ruchu na świeżym powietrzu zachowując bezpieczne zasady wprowadzone podczas zagrożenia epidemiologicznego.Przesyłam linki do SPORTOWEGO KOŁA FORTUNY. Zachęć swoich rodziców, rodzeństwo do wspólnej zabawy. Powodzenia!1) KOŁO FORTUNY 2) FIT RULETKA |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach). |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach). |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach).
|
klasa 6a | klasa 6b | klasa 6c |
Język polski: 2020-03-15 / J. Bajek pdf Tematy |
Język polski: 2020-03-16 / M. Pawela pdf Tematy Powtórz wiadomości o częściach zdania |
Język polski: 2020-03-15 / J. Bajek pdf Tematy |
Język angielski:
2020-03-14 / M. Augustowska (gr) 1. Getting around Poland. Zrobić zadania: 2, 3, 4 w podręczniku na stronie 64-65. 2020-03-14 / B. Nogły (gr) pdf zadania do wykonania |
Język angielski: 2020-03-14 / I. Drąszczyk (gr bc) – podręcznik 68-73 – ćwiczenia str.43-46, 92 – Unit5Gram1, Unit5Gram2, Unit5Vocab 2020-03-14 / M. Augustowska (gr) 1. Getting around Poland. Zrobić zadania: 2, 3, 4 w podręczniku na stronie 64-65. 2020-03-14 / B. Nogły (gr) |
Język angielski: 2020-03-14 / I. Drąszczyk (gr bc) – podręcznik 68-73 – ćwiczenia str.43-46, 92 – Unit5Gram1, Unit5Gram2, Unit5Vocab 2020-03-14 / B. Nogły (gr) pdf zadania do wykonania |
Język niemiecki:
2020-03-15 / K. Szaboń – Nauczyć się słówek z quizlet.com „Punkt 5 Kapitel 2 Wie ist das Wetter heute?” – Wykonać ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń ze strony 21-23. Powodzenia |
Język niemiecki:
2020-03-15 / K. Szaboń – Nauczyć się słówek z quizlet.com „Punkt 5 Kapitel 2 Wie ist das Wetter heute?” – Wykonać ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń ze strony 21-23. Powodzenia |
Język niemiecki:
2020-03-15 / K. Szaboń – Nauczyć się słówek z quizlet.com „Punkt 5 Kapitel 2 Wie ist das Wetter heute?” – Wykonać ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń ze strony 21-23. Powodzenia |
Matematyka: 2020-03-14 / J. Piwkowska Ćwiczyć na stronie MATZOO Liczby naturalne i ułamki. Procenty. |
Matematyka: 2020-03-14 / J. Piwkowska Ćwiczyć na stronie MATZOO Liczby naturalne i ułamki. Procenty. 2020-03-19 / A. Gruszczyk Indywidualna ścieżka edukacyjna, ten sam materiał co cała klasa. |
Matematyka: 2020-03-14 / J. Piwkowska Ćwiczyć na stronie MATZOO Liczby naturalne i ułamki. Procenty. |
Historia:
2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka Temat: Kultura polskiego oświecenia. Wykonaj miniprojekt (w formie elektronicznej bądź na kartce A4) na temat wybranego zabytku sztuki klasycystycznej. Podaj czas jego powstania, funkcje jakie pełnił w przeszłości a jakie pełni dziś. Opisz elementy architektury wskazujące na styl klasycystyczny. |
Historia:
2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka Temat: Kultura polskiego oświecenia. Wykonaj miniprojekt (w formie elektronicznej bądź na kartce A4) na temat wybranego zabytku sztuki klasycystycznej. Podaj czas jego powstania, funkcje jakie pełnił w przeszłości a jakie pełni dziś. Opisz elementy architektury wskazujące na styl klasycystyczny. |
Historia:
2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka Temat: Kultura polskiego oświecenia. Wykonaj miniprojekt (w formie elektronicznej bądź na kartce A4) na temat wybranego zabytku sztuki klasycystycznej. Podaj czas jego powstania, funkcje jakie pełnił w przeszłości a jakie pełni dziś. Opisz elementy architektury wskazujące na styl klasycystyczny. |
Geografia:
2020-03-17 / D. Zoń Poćwicz znajomość mapy fizycznej Europy. Odszukaj morza, wyspy, półwyspy, cieśniny, zatoki, góry, wyżyny, niziny (skorzystaj z notatki w zeszycie przedmiotowym). Twoja umiejętność lokalizacji obiektów zostanie sprawdzona na ocenę. Wulkan, Pogoda a klimat, Procesy urbanizacji w Europie – Paryż Wykonaj w zeszycie przedmiotowym ćwiczenia: Sprawdź się! znajdujące się w podręczniku na stronie 93-94 i dokonaj samooceny. |
Geografia:
2020-03-17 / D. Zoń Poćwicz znajomość mapy fizycznej Europy. Odszukaj morza, wyspy, półwyspy, cieśniny, zatoki, góry, wyżyny, niziny (skorzystaj z notatki w zeszycie przedmiotowym). Twoja umiejętność lokalizacji obiektów zostanie sprawdzona na ocenę. Wulkan, Pogoda a klimat, Procesy urbanizacji w Europie – Paryż Wykonaj w zeszycie przedmiotowym ćwiczenia: Sprawdź się! znajdujące się w podręczniku na stronie 93-94 i dokonaj samooceny. |
Geografia:
2020-03-17 / D. Zoń Poćwicz znajomość mapy fizycznej Europy. Odszukaj morza, wyspy, półwyspy, cieśniny, zatoki, góry, wyżyny, niziny (skorzystaj z notatki w zeszycie przedmiotowym). Twoja umiejętność lokalizacji obiektów zostanie sprawdzona na ocenę. Wulkan, Pogoda a klimat, Procesy urbanizacji w Europie – Paryż Wykonaj w zeszycie przedmiotowym ćwiczenia: Sprawdź się! znajdujące się w podręczniku na stronie 93-94 i dokonaj samooceny. |
Biologia: 2020-03-15 / M. Nowak pdf Płazy |
Biologia: 2020-03-15 / M. Nowak pdf Płazy |
Biologia: 2020-03-15 / M. Nowak pdf Płazy |
Informatyka: 2020-03-16 / A. Zawiasa Korzystając z platformy canva.com oraz szablonu biuletynu zredaguj tekst na temat zasady działania wybranego urządzenia agd. Patrz niżej. |
Informatyka: 2020-03-16 / A. Zawiasa Korzystając z platformy canva.com oraz szablonu biuletynu zredaguj tekst na temat zasady działania wybranego urządzenia agd. Patrz niżej. |
Informatyka: 2020-03-16 / A. Zawiasa Korzystając z platformy canva.com oraz szablonu biuletynu zredaguj tekst na temat zasady działania wybranego urządzenia agd. Patrz niżej. |
Technika: 2020-03-16 / A. Zawiasa Wybierz jedno urządzenie domowe agd (zmywarka, kuchenka mikrofalowa, mikser itd). Zastanów się nad zasadami bhp z urządzeniem. Porozmawiaj z rodzicem lub opiekunem na temat zasady działania tego urządzenia. |
Technika: 2020-03-16 / A. Zawiasa Wybierz jedno urządzenie domowe agd (zmywarka, kuchenka mikrofalowa, mikser itd). Zastanów się nad zasadami bhp z urządzeniem. Porozmawiaj z rodzicem lub opiekunem na temat zasady działania tego urządzenia. |
Technika: 2020-03-16 / A. Zawiasa Wybierz jedno urządzenie domowe agd (zmywarka, kuchenka mikrofalowa, mikser itd). Zastanów się nad zasadami bhp z urządzeniem. Porozmawiaj z rodzicem lub opiekunem na temat zasady działania tego urządzenia. |
Muzyka: 2020-03-14 / K. Szymik Melodie do grania na flecie prostym wraz z filmikiem instruktażowym: “Amazing grace” |
Muzyka: 2020-03-14 / K. Szymik Melodie do grania na flecie prostym wraz z filmikiem instruktażowym: “Amazing grace” |
Muzyka: 2020-03-14 / K. Szymik Melodie do grania na flecie prostym wraz z filmikiem instruktażowym: “Amazing grace” |
Plastyka: 2020-03-16 / M. Lampert „Miasto” – wytnij z czasopism lub wydrukuj wybrane elementy przestawiające budowle oraz przyrodę. Rozmieść je na kartce z bloku tak, aby stworzyły kompozycję zachowującą zasady perspektywy zbieżnej. Należy pamiętać, że elementy pierwszego planu na płaszczyźnie muszą się znajdować niżej i być większe. Natomiast części tworzące dalszy plan powinny być mniejsze i umieszczone wyżej na kartce. Puste miejsca zamaluj farbami w taki sposób, aby całość tworzyła krajobraz. |
Plastyka: 2020-03-16 / M. Lampert „Miasto” – wytnij z czasopism lub wydrukuj wybrane elementy przestawiające budowle oraz przyrodę. Rozmieść je na kartce z bloku tak, aby stworzyły kompozycję zachowującą zasady perspektywy zbieżnej. Należy pamiętać, że elementy pierwszego planu na płaszczyźnie muszą się znajdować niżej i być większe. Natomiast części tworzące dalszy plan powinny być mniejsze i umieszczone wyżej na kartce. Puste miejsca zamaluj farbami w taki sposób, aby całość tworzyła krajobraz. |
Plastyka: 2020-03-16 / M. Lampert „Miasto” – wytnij z czasopism lub wydrukuj wybrane elementy przestawiające budowle oraz przyrodę. Rozmieść je na kartce z bloku tak, aby stworzyły kompozycję zachowującą zasady perspektywy zbieżnej. Należy pamiętać, że elementy pierwszego planu na płaszczyźnie muszą się znajdować niżej i być większe. Natomiast części tworzące dalszy plan powinny być mniejsze i umieszczone wyżej na kartce. Puste miejsca zamaluj farbami w taki sposób, aby całość tworzyła krajobraz. |
WF: 2020-03-15 / D. Kaszyca (gr ab) Przygotuj referat i wyślij na adres d.kaszyca@interia.pl Temat: Zdrowy styl życia Wszystkie prace będą na bieżąco oceniane. WF: 2020-03-19 / K. Szostak Przedstaw graficznie na kartce z bloku rysunek boiska do piłki nożnej z wymiarami i ilością grających zawodników. Prace zbiorę i ocenię po powrocie do szkoły. To tylko część zadania następna w przyszłym tygodniu. Zobacz filmik i staraj się do niego stosować. |
WF: 2020-03-15 / D. Kaszyca (gr ab) Przygotuj referat i wyślij na adres d.kaszyca@interia.pl Temat: Zdrowy styl życiaWszystkie prace będą na bieżąco oceniane. WF: 2020-03-19 / K. Szostak Przedstaw graficznie na kartce z bloku rysunek boiska do piłki nożnej z wymiarami i ilością grających zawodników. Prace zbiorę i ocenię po powrocie do szkoły. To tylko część zadania następna w przyszłym tygodniu. Zobacz filmik i staraj się do niego stosować. |
WF: 2020-03-15 / D. Kaszyca Przygotuj referat i wyślij na adres d.kaszyca@interia.pl Temat: Ulubiony siatkarzWszystkie prace będą na bieżąco oceniane. |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach). |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach). |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach). |
klasa 7a | klasa 7b | klasa 7c |
Język polski: 2020-03-17 / A. Niewelt pdf Lektury i czasownik |
Język polski: 2020-03-17 / A. Niewelt pdf Lektury i czasownik |
Język polski: 2020-03-17 / A. Niewelt pdf Lektury i czasownik Naucz. ind.: |
Język angielski: 2020-03-14 / I. Drąszczyk (gr ac) – platforma MyEnglishLab – ćwiczenia str 78-80 – podręcznik str. 85-86, 129 – słówka 7.1 – 7.4 – pdf klasa 7 2020-03-14 / M.Augustowska (gr abc) 1. Grammar- “going to” and Present Continuous Termin: do 25.03.2020r. godz. 23:59. |
Język angielski:
2020-03-14 / M. Augustowska (gr abc) 1. Grammar- “going to’” and Present Continuous Termin: do 25.03.2020r. godz. 23:59. 2020-03-14 / B. Nogły (gr bc) pdf zadania do wykonania |
Język angielski: 2020-03-14 / I. Drąszczyk (gr ac) – platforma MyEnglishLab – ćwiczenia str 78-80 – podręcznik str. 85-86, 129 – słówka 7.1 – 7.4 – pdf klasa 7 2020-03-14 / M. Augustowska (gr abc) 1. Grammar- “going to” and Present Continuous Termin: do 25.03.2020r. godz. 23:59. 2020-03-14 / B. Nogły (gr bc) pdf zadania do wykonania |
Język niemiecki:
2020-03-15 / K. Szaboń – Nauczyć się słówek z quizlet.com „Magnet smart 2, zu Hause, Lektion 3” Powodzenia |
Język niemiecki:
2020-03-15 / K. Szaboń – Nauczyć się słówek z quizlet.com „Magnet smart 2, zu Hause, Lektion 3” Powodzenia |
Język niemiecki:
2020-03-15 / K. Szaboń – Nauczyć się słówek z quizlet.com „Magnet smart 2, zu Hause, Lektion 3” Powodzenia |
Matematyka: 2020-03-14 / G. Toman Ćwiczyć na stronie MATZOO Wyrażenia algebraiczne. Równania. |
Matematyka: 2020-03-14 / G. Toman Ćwiczyć na stronie MATZOO Wyrażenia algebraiczne. Równania. |
Matematyka: 2020-03-14 / G. Toman Ćwiczyć na stronie MATZOO Wyrażenia algebraiczne. Równania. |
Historia: 2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka Temat: Rewolucje w Rosji. Przeczytaj temat (s.175). Następnie wykonaj pisemnie do zeszytu polecenia 1,2,3 (s.179). |
Historia: 2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka Temat: Rewolucje w Rosji. Przeczytaj temat (s.175). Następnie wykonaj pisemnie do zeszytu polecenia 1,2,3 (s.179). |
Historia: 2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka Temat: Rewolucje w Rosji. Przeczytaj temat (s.175). Następnie wykonaj pisemnie do zeszytu polecenia 1,2,3 (s.179). |
Geografia: 2020-03-17 / D. Zoń Powtórzcie materiał do klasówki z działu: Ludność i urbanizacja w Polsce. Pomocne będą ćwiczenia „Sprawdź się!” z podręcznika str 120-122, rozwiązania zapiszcie w zeszycie, dokonajcie samooceny. Pomoc utrwalającą materiał znajdziesz na stronie epodrecznika Ludność Polski.Jako ciekawostkę i możliwość porównania zjawisk demograficznych w Polsce z procesami demograficznymi na świecie podaję stronę epodrecznika Procesy demograficzne |
Geografia: 2020-03-17 / D. Zoń Powtórzcie materiał do klasówki z działu: Ludność i urbanizacja w Polsce. Pomocne będą ćwiczenia „Sprawdź się!” z podręcznika str 120-122, rozwiązania zapiszcie w zeszycie, dokonajcie samooceny. Pomoc utrwalającą materiał znajdziesz na stronie epodrecznika Ludność Polski.Jako ciekawostkę i możliwość porównania zjawisk demograficznych w Polsce z procesami demograficznymi na świecie podaję stronę epodrecznika Procesy demograficzne |
Geografia: 2020-03-17 / D. Zoń Powtórzcie materiał do klasówki z działu: Ludność i urbanizacja w Polsce. Pomocne będą ćwiczenia „Sprawdź się!” z podręcznika str 120-122, rozwiązania zapiszcie w zeszycie, dokonajcie samooceny. Pomoc utrwalającą materiał znajdziesz na stronie epodrecznika Ludność Polski.Jako ciekawostkę i możliwość porównania zjawisk demograficznych w Polsce z procesami demograficznymi na świecie podaję stronę epodrecznika Procesy demograficzne |
Biologia: 2020-03-15 / M. Nowak pdf Choroby układu dokrewnego |
Biologia: 2020-03-15 / M. Nowak pdf Choroby układu dokrewnego |
Biologia: 2020-03-15 / M. Nowak pdf Choroby układu dokrewnego Biologia naucz. ind.: |
Chemia: 2020-03-15 / M. Nowak pdf Tematy |
Chemia: 2020-03-15 / M. Nowak pdf Tematy |
Chemia: 2020-03-15 / M. Nowak pdf Tematy Chemia naucz. ind.: |
Fizyka: 2020-03-15 / P. Pszonka Powtórz pdf Ruch i jego względność pdf Prędkość pdf Ruch jednostajny pdf Ruch jednostajny na wykresach |
Fizyka: 2020-03-15 / P. Pszonka Powtórz pdf Ruch i jego względność pdf Prędkość pdf Ruch jednostajny pdf Ruch jednostajny na wykresach |
Fizyka: 2020-03-15 / K. Piontek pdf Kinematyka |
Informatyka: 2020-03-16 / A. Zawiasa Utrwal wiadomości z zakresu arkusza kalkulacyjnego “Formatowanie komórek”. Przygotuj krzyżówkę panoramiczną składającą się z 10 haseł pionowych i 10 haseł poziomych. Plik wyślij do nauczyciela. |
Informatyka: 2020-03-16 / A. Zawiasa Utrwal wiadomości z zakresu arkusza kalkulacyjnego “Formatowanie komórek”. Przygotuj krzyżówkę panoramiczną składającą się z 10 haseł pionowych i 10 haseł poziomych. Plik wyślij do nauczyciela. |
Informatyka: 2020-03-16 / A. Zawiasa Utrwal wiadomości z zakresu arkusza kalkulacyjnego “Formatowanie komórek”. Przygotuj krzyżówkę panoramiczną składającą się z 10 haseł pionowych i 10 haseł poziomych. Plik wyślij do nauczyciela. |
Muzyka: 2020-03-14 / K. Szymik Melodie do grania na flecie prostym wraz z filmikiem instruktażowym: “Amazing grace” |
Muzyka: 2020-03-14 / K. Szymik Melodie do grania na flecie prostym wraz z filmikiem instruktażowym: “Amazing grace” |
Muzyka: 2020-03-14 / K. Szymik Melodie do grania na flecie prostym wraz z filmikiem instruktażowym: “Amazing grace” |
Plastyka: 2020-03-16 / M. Lampert „Abstrakcja” Wykonaj abstrakcyjną pracę, która nie będzie przedstawiała żadnych obiektów znanych z rzeczywistości. Za pomocą języka plastycznego wyraź w niej uczucie, które Ci towarzyszy, lub nastrój, w jakim dziś jesteś. Zastanów się, jakich barw i kształtów użyjesz, aby ukazać określone emocje. Jeśli chcesz, maluj palcami, gąbką lub kawałkiem tkaniny. Możesz kropić i spryskiwać podłoże farbą albo nakładać ją gładkimi, prostymi pociągnięciami pędzla bądź szpachli. Wielkość podłoża zależy od Ciebie. Praca może np. składać się z kilku płaszczyzn w małym formacie. |
Plastyka: 2020-03-16 / M. Lampert „Abstrakcja” Wykonaj abstrakcyjną pracę, która nie będzie przedstawiała żadnych obiektów znanych z rzeczywistości. Za pomocą języka plastycznego wyraź w niej uczucie, które Ci towarzyszy, lub nastrój, w jakim dziś jesteś. Zastanów się, jakich barw i kształtów użyjesz, aby ukazać określone emocje. Jeśli chcesz, maluj palcami, gąbką lub kawałkiem tkaniny. Możesz kropić i spryskiwać podłoże farbą albo nakładać ją gładkimi, prostymi pociągnięciami pędzla bądź szpachli. Wielkość podłoża zależy od Ciebie. Praca może np. składać się z kilku płaszczyzn w małym formacie. |
Plastyka: 2020-03-16 / M. Lampert „Abstrakcja” Wykonaj abstrakcyjną pracę, która nie będzie przedstawiała żadnych obiektów znanych z rzeczywistości. Za pomocą języka plastycznego wyraź w niej uczucie, które Ci towarzyszy, lub nastrój, w jakim dziś jesteś. Zastanów się, jakich barw i kształtów użyjesz, aby ukazać określone emocje. Jeśli chcesz, maluj palcami, gąbką lub kawałkiem tkaniny. Możesz kropić i spryskiwać podłoże farbą albo nakładać ją gładkimi, prostymi pociągnięciami pędzla bądź szpachli. Wielkość podłoża zależy od Ciebie. Praca może np. składać się z kilku płaszczyzn w małym formacie. |
WF: 2020-03-16 / D. Szymura Mimo tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, zachęcam do podejmowania aktywności fizycznej w domu. Ruch to zdrowie, które jest na wagę złota. Znajdź chwilę np. podczas przerwy w odrabianiu zadań i wykonaj kilka ćwiczeń. Dzisiaj proponuję formę wirtualną, którą bardzo łatwo można zamienić na ,,papierową”, czyli samodzielnie lub przy pomocy rodzeństwa i rodziców wykonać koło fortuny. Oczywiście nie zapominajcie, w miarę możliwości o spacerach i innych formach ruchu na świeżym powietrzu zachowując bezpieczne zasady wprowadzone podczas zagrożenia epidemiologicznego. Przesyłam linki do SPORTOWEGO KOŁA FORTUNY. Zachęć swoich rodziców, rodzeństwo do wspólnej zabawy. Powodzenia! 1) KOŁO FORTUNY 2) FIT RULETKA WF: 2020-03-19 / K. Szostak Przedstaw graficznie na kartce z bloku rysunek boiska do koszykówki z wymiarami i ilością grających zawodników. Prace zbiorę i ocenię po powrocie do szkoły. To tylko część zadania następna w przyszłym tygodniu. Zobacz filmik i staraj się do niego stosować. |
WF: 2020-03-16 / D. Szymura Mimo tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, zachęcam do podejmowania aktywności fizycznej w domu. Ruch to zdrowie, które jest na wagę złota. Znajdź chwilę np. podczas przerwy w odrabianiu zadań i wykonaj kilka ćwiczeń. Dzisiaj proponuję formę wirtualną, którą bardzo łatwo można zamienić na ,,papierową”, czyli samodzielnie lub przy pomocy rodzeństwa i rodziców wykonać koło fortuny. Oczywiście nie zapominajcie, w miarę możliwości o spacerach i innych formach ruchu na świeżym powietrzu zachowując bezpieczne zasady wprowadzone podczas zagrożenia epidemiologicznego. Przesyłam linki do SPORTOWEGO KOŁA FORTUNY. Zachęć swoich rodziców, rodzeństwo do wspólnej zabawy. Powodzenia! 1) KOŁO FORTUNY 2) FIT RULETKA WF: 2020-03-19 / K. Szostak Przedstaw graficznie na kartce z bloku rysunek boiska do koszykówki z wymiarami i ilością grających zawodników. Prace zbiorę i ocenię po powrocie do szkoły. To tylko część zadania następna w przyszłym tygodniu. Zobacz filmik i staraj się do niego stosować. |
WF: 2020-03-15 / D. Kaszyca (gr) Przygotuj referat i wyślij na adres d.kaszyca@interia.pl Temat: Ulubiony sportowiecWszystkie prace będą na bieżąco oceniane. WF: 2020-03-19 / K. Szostak Przedstaw graficznie na kartce z bloku rysunek boiska do koszykówki z wymiarami i ilością grających zawodników. Prace zbiorę i ocenię po powrocie do szkoły. To tylko część zadania następna w przyszłym tygodniu. Zobacz filmik i staraj się do niego stosować. |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach). |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach). |
Religia:
2020-03-18 / A. Grzenik Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach). |
klasa 8a | CKE publikuje zestawy powtórkowe | |
Język polski: | 2020-03-16 / A. Niewelt pdf Części mowy i lektury Arkusze egzaminacyjne: adres 1, adres 2 |
Strona z arkuszami zadań powtórkowych.
Rano zestaw, popołudniu odpowiedzi. |
Język angielski: | 2020-03-14 / I. Drąszczyk (gr) – podręcznik str.89-91 – słówka unit 11 – ćwiczenia str. 111-115 2020-03-14 / M. Augustowska (gr) 1. Mowa zależna. Ćwiczenia str. 113, 114, 115. |
|
Język niemiecki: | 2020-03-15 / K. Szaboń
– Zapoznać się z teorią dotyczącą czasu przeszłego Proszę swój wynik testu zapisać jako screen. Powodzenia |
|
Matematyka: | 2020-03-14 / G. Toman Ćwiczyć na stronie MATZOO Egzamin ósmoklasisty (testy) |
2020-03-19 / A. Gruszczyk Indywidualna ścieżka edukacyjna, ten sam materiał co cała klasa. |
Historia: | 2020-03-16 / I. Dziadek-Czarnecka Temat: Polska w czasach stalinizmu. Wykonaj mapę myśli (format A4) na temat stalinizmu w Polsce. Skorzystaj z podręcznika (s.176). |
|
WOS: | 2020-03-16 / A. Zawiasa Utrwal wiadomości z działu “Ustrój demokratyczny RP Polskiej” . Zadania w książce “Podsumowanie” |
|
Geografia: | 2020-03-17 / D. Zoń
Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń dla tematów Kenia i Etiopia. Przewidywana jest ocena pracy. Na podstawie tekstu z podręcznika, filmu oraz innych źródeł stwórz na kartce formatu A4 mapę skojarzeń zawierającą charakterystyczne pojęcia, ciekawostki dotyczących Kenii lub Etiopii. Praca ta będzie podlegać ocenie, 20 dobrze wybranych informacji gwarantuje szóstkę. Zdjęcie swojej pracy prześlij wiadomością za pomocą Librusa. Powtórz materiał do sprawdzianu z Afryki. Pamiętaj, aby uczyć się z atlasem. Urozmaiceniem i pomocą podczas przygotowań mogą być poniższe strony epodręcznika. |
|
Biologia: | 2020-03-15 / M. Nowak pdf Ekologia |
|
Chemia: | 2020-03-15 / M. Nowak pdf Związki C z H |
Chemia ścieżka: 2020-03-15 / M. Nowak pdf Kwasy |
Fizyka: | 2020-03-15 / K. Piontek pdf Elektromagnetyzm |
|
Informatyka: | 2020-03-16 / A. Zawiasa Dokończ prezentację multimedialną na platformie prezi.com. Po wykonaniu zadania udostępnij prezentacje wysyłając link do nauczyciela. |
|
WF: | 2020-03-16 / D. Szymura (gr) Mimo tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, zachęcam do podejmowania aktywności fizycznej w domu. Ruch to zdrowie, które jest na wagę złota. Znajdź chwilę np. podczas przerwy w odrabianiu zadań i wykonaj kilka ćwiczeń. Dzisiaj proponuję formę wirtualną, którą bardzo łatwo można zamienić na ,,papierową”, czyli samodzielnie lub przy pomocy rodzeństwa i rodziców wykonać koło fortuny. Oczywiście nie zapominajcie, w miarę możliwości o spacerach i innych formach ruchu na świeżym powietrzu zachowując bezpieczne zasady wprowadzone podczas zagrożenia epidemiologicznego. Przesyłam linki do SPORTOWEGO KOŁA FORTUNY. Zachęć swoich rodziców, rodzeństwo do wspólnej zabawy. Powodzenia! 1) KOŁO FORTUNY 2) FIT RULETKA |
2020-03-19 / K. Szostak
Przedstaw graficznie na kartce z bloku rysunek boiska do piłki ręcznej z wymiarami i ilością grających zawodników. Prace zbiorę i ocenię po powrocie do szkoły. To tylko część zadania następna w przyszłym tygodniu. Zobacz filmik i staraj się do niego stosować. |
Religia: | 2020-03-18 / A. Grzenik
Zachęcam do zapoznania się z propozycją dla młodzieży na antenie Radia eM, przede wszystkim do “domowego”uczestniczenia we Mszy Św. niedzielnej (w tygodniu także), na antenie TVP oraz Radia eM są transmisje z kilku miejsc, m.in. Łagiewnik i Jasnej Góry. (szczegóły w załącznikach). |